8 stycznia 2009

O mnie...Natalia

Nazywam się Natalia Lala i mieszkam w Karolewie. Chodzę do klasy III a. Mam dwóch braci, Jarka i Grześka. Lubię chodzić do szkoły, gdyż tam mogę spotkać się z moimi koleżankami i kolegami, którzy mieszkają w odległych miejscowościach. Moim ulubionym przedmiotem jest język polski. Dużo czytam, lubię długo spać, ale też uwielbiam jeździć na rolkach razem z kuzynkami i koleżankami. Zimą często chodzę na spacery, podczas których robię wspaniałe zdjęcia krajobrazu. Od ponad roku jestem harcerką. Należę do 5 Wronieckiej Drużyny Harcerskiej „Czerwone Berety” im. I Samodzielnej Brygady Spadochronowej. Uwielbiam jeździć na rajdy i obozy. Harcerstwo jest moją pasją, hobby i tym, czym naprawdę lubię się zajmować. Jeżeli chodzi o muzykę, to interesują mnie wszelkiego rodzaju nowości. Lubię grać w siatkówkę. Nie lubię chamstwa. Nie potrafię powiedzieć jakiego przedmiotu szkolnego nie darzę sympatią, bo w każdym potrafię odnaleźć coś, co mnie interesuje. Chciałabym zostać architektem budynków lub nauczycielką. Jestem przeważnie optymistką i wierzę, że poprzez ciężką pracę można osiągnąć swój cel i prawdziwą satysfakcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz