8 stycznia 2009

O mnie...Maciej

Mam na imię Maciej. Jestem miłym i pogodnym 13- latkiem. Chodzę do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa, do klasy I a. Mam dwóch braci, którzy są w wieku 12 i 15 lat. Mieszkam w Ćmachowie mam niedaleko do szkoły, więc jeżdżę rowerem. Bardzo lubię jeździć rowerem i grać w gry komputerowe. Większość wolnego czasu spędzam na dworze, oglądam telewizję lub słucham muzyki. Najbardziej lubię filmy komediowe, sensacyjne i nowości. Mam dobre wyniki w nauce, lecz nie lubię się uczyć. Moje ulubione przedmioty to: matematyka, fizyka, wychowanie fizyczne, plastyka i technika. Nie lubię chodzić do szkoły z powodu niektórych przedmiotów. Mam dużo kolegów, z którymi można pożartować. Nie lubię czytać książek. Lubię jeść hamburgery, lody, chipsy, ale nie przepadam za zupą warzywną. Moja ulubiona pora roku to lato. Latem jest ciepło i często jeżdżę na wakacje do babci. Wieczorami jeździmy z całą rodziną nad jezioro. W sierpniu kiedy zaczynają się żniwa późnym wieczorem siedzę na tarasie i słucham dźwięku kombajnów. Zima też nie byłaby zła, gdyby nie długie wieczory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz