8 stycznia 2009

O mnie...Justyna


Nazywam się Justyna Urszula Radziej i mieszkam w Karolewie. Ponadto chodzę do klasy I b gimnazjum. Moim wychowawcą jest pan Krzysztof Gromadziński. Mam młodszą siostrę - Kingę, a oprócz niej posiadam także mnóstwo kuzynek i kuzynów.
Nie lubię chodzić do szkoły, bo muszę codziennie wstawać o 6:20. Przedmioty szkolne są według mnie ok. Moim ulubionym od zawsze jest j. polski. Oprócz wstawania o tak wczesnej porze nie lubię także zmywać naczyń oraz dwulicowości. Moim ulubionym zajęciem jest czytanie książek. Uwielbiam książki z serii Kronik Kronosa. Lubię także słychać muzyki. Szczególnie piosenek Kasi Kowalskiej.
W przyszłości chciałabym zostać aktorką, ale jeśli to się nie uda, to zostanę farmaceutką. Nie zniechęcają mnie bardzo trudne studia.
Bardzo bym chciała, aby moje marzenia się spełniły. Jeżeli tak się stanie, to będę bardzo szczęśliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz