8 stycznia 2009

O mnie... Jacek

Nazywam się Jacek Rybarczyk i niedługo skończę 14 lat.
Chodzę do klasy I b gimnazjum w ZS imienia Wincentego Witosa w Biezdrowie. Jestem klasowym skarbnikiem. Nie lubię czytać wszystkich książek fantastycznych takich jak np. ‘’Harry Potter’’. W zamian za to lubię oglądać filmy fantastyczne, fantastycznonaukowe, dokumentalne oraz przyrodnicze. W szkole uwielbiam plastykę, język angielski i niemiecki, historię, na której rysuję rysunki na plastykę, a także matematykę, na której rowiązujemy zadania problemowe z zastosowaniem procentów. Oprócz tego lubię przerwy, na których można porozmawiać z przyjaciółmi i tzw. ‘’zajęcia świetlicowe” - gdy czekamy na autobus po lekcjach lub gdy przepadają nam lekcje. Mam jedną siostrę Sylwię (10 lat). W wolnych chwilach słucham muzyki i gram w gry komputerowe. Komputer wykorzystuję do nauki i jak już wspomniałem do zabawy. Najbardziej zaciekawiła mnie książka „Latarnik” Henryka Sienkiewicza, która opowiada o losach Polaka na obczyźnie i jego tęsknocie do kraju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz