8 stycznia 2009

O mnie... Gosia


Mam na imię Małgorzata. W klasie jestem przewodniczącą. W szkole zastępcą przewodniczącej SU. Nie lubię się uczyć. Choć nie sprawia mi to żadnego problemu. Nie wiem, jakie przedmioty sprawiają mi przyjemność. Na pewno muzyka, plastyka oraz wychowanie fizyczne. Oprócz tego w szkole lubię jeszcze przerwy i tak zwane „okienka”. Jestem osobą pozytywnie nastawioną do życia. Gdy mam jakiś problem zawsze mogę liczyć na pomoc przyjaciół. Z nimi spędzam wolny czas. Gramy w siatkówkę, rozmawiamy… Lubię malować i rysować. Czas wolny spędzam aktywnie. Gram w siatkówkę, chodzę na spacery z moim psem. Zawsze gdzieś się spieszę, ale raczej się nigdzie nie spóźniam. Lubię czytać. Zwłaszcza lektury nieobowiązkowe. Od książek fantastycznych po historyczne. Czasem lubię nawet poleżeć i nic nie robić. Słucham rocka. Zwłaszcza polskiego (HappySad, Dżem, Muchy, Coma…) jednak czasem sięgam też po obcojęzycznych wykonawców. Oprócz rocka słucham hip-hop’u. Gram na gitarze (oraz na flecie, organach, nerwach). Muzyce poświęcam bardzo dużo czasu. Czasem więcej niż osoby w moim środowisku wytrzymują. Jestem, jaka jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz