10 października 2010

O mnie... :D Ada

Nazywam się Ada, mam 13 lat i chodzę do klasy I gimnazjum. Mieszkam w Pożarowie, niedaleko Wronek. Jestem najmłodszą spośród moich sióstr (w kolejności Marta (26), Weronika (22), Ola(17)).
Jestem harcerką w Piątej Harcerskiej Drużynie im. Pierwszej Samodzielnej Brygady Spadochronowej "Czerwone Berety". Należę do kółka teatralnego i uczestniczę w zajęciach NiB-u.
Moje oczy są błękitno - szare . Włosy w kolorze blond. Dość wysoka. Mam wybuchowy charakter. Lubię się śmiać. Jestem przekonywająca.
Bardzo lubię niebieski kolor, matematykę, muzykę i w-f (poza lekkoatletyką). Znajduję olbrzymią przyjemność w robieniu zakupów, "gadaniu", rysowaniu, pływaniu, oglądaniu komedii (czasem horrorów). Słucham muzyki pop i tego co mi wpadnie w ucho. Bardzo lubię zwierzęta : psy, konie, rybki, koty, długo by wymieniać.
Nie lubię pomarańczowego. Nie cierpię historii, a także ortografii. Nie lubię czytać książek Henryka Sienkiewicza. Brzydzę się zwierzętami "myszo-podobnymi".
Uważam, że opisanie siebie jest bardzo trudne, wręcz niemożliwe.

1 komentarz: